Capgemini rozwija nowe centrum technologiczne w Gdańsku!

Nasze innowacyjne Agile Delivery Center (ADCenter), w którym zespoły pracują w podejściu Agile / DevOps i wraz z Klientami decydują o kierunku rozwoju systemów IT. Nasz nowy oddział budujemy w duchu wartości Agile także poza projektami – z otwartością i możliwością kreowania tego miejsca wspólnie.

Rozwijamy w nim oprogramowanie szyte na miarę dla międzynarodowych klientów, zlokalizowanych w Europie (Niemcy, Skandynawia). Pracujemy w sektorach takich jak motoryzacja, logistyka, telekomunikacja.

Dowiedz się więcej o naszej nowej lokalizacji! 

Dołącz do nas – Get the future you want! 

Twoje codzienne zadania:

  • rozwijanie środowisk i budowanie kultury Agile, zarówno na poziomie zespołów jak i organizacji;
  • wspieranie kierowników projektów w transformacji Agile i wdrażaniu tych metodyk;
  • coaching kierownictwa i zespołów w projektach realizowanych w podejściu Agile;
  • rozwój i dokumentowanie dobrych praktyk;
  • prowadzenie warsztatów wewnętrznych i dla klientów Capgemini.

Jeśli chcesz być prawdziwym „Reality Shaper-em”, brać odpowiedzialność za zwinne transformacje, to zgłoś się – daj się sprawdzić.

Najczęściej używane technologie:

  • Scrum;
  • Agile.

Nasze oczekiwania:

  • bardzo dobra znajomość metodyk zwinnych (Scrum, Kanban jako podstawa oraz SAFe, LeSS lub Nexus);
  • praktyczne doświadczenie w roli Scrum Mastera lub Product Ownera w projektach informatycznych;
  • praca z klientem zewnętrznym (najlepiej w międzynarodowych zespołach, różnych kulturach);
  • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/wystąpień zarówno wewnętrznych jak i dla klienta oraz w metodach coachingowych i/lub mentoringowych;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, rozwiązywanie konfliktów oraz komunikatywność;
  • porozumiewanie się w języku angielskim płynnie.

Nasza oferta:

  • bardzo dobra znajomość metodyk zwinnych (Scrum, Kanban jako podstawa oraz SAFe, LeSS lub Nexus);
  • praktyczne doświadczenie w roli Scrum Mastera lub Product Ownera w projektach informatycznych;
  • praca z klientem zewnętrznym (najlepiej w międzynarodowych zespołach, różnych kulturach);
  • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/wystąpień zarówno wewnętrznych jak i dla klienta oraz w metodach coachingowych i/lub mentoringowych;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, rozwiązywanie konfliktów oraz komunikatywność;
  • porozumiewanie się w języku angielskim płynnie.