Czym będziesz się u nas zajmować?

  • będziesz koordynować doświadczony, interdyscyplinarny i często rozproszony zespół ofertowy składający się z najlepszych specjalistów i menedżerów Capgemini;
  • planować i kontrolować harmonogram i budżet własnego projektu przetargowego;
  • budować relacje z najważniejszymi interesariuszami w firmie;
  • zarządzać procesem ofertowym od kwalifikacji zapytania po przekazanie do zespołu projektowego;
  • dbać o jakość, kompletność i terminowość odpowiedzi na zapytania kluczowych klientów;
  • zapewniać zgodność w wewnętrznym procesem ofertowym.

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz co najmniej roczne doświadczenie w roli Bid Managera lub menedżera projektów;
  • potrafisz swobodnie komunikować się w angielskim, znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • masz co najmniej kilkuletnie doświadczenie w projektach custom software development lub / i co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zespołów;
  • potrafisz pracować z klientami i doskonale rozumiesz ich potrzeby biznesowe;
  • często moderujesz trudne spotkania, czasami nawet te bardzo trudne;
  • jesteś osobą dokładną, sumienną i potrafisz pracować pod presją czasu;
  • mile widziane doświadczenie w obszarze sprzedaży.