Czym będziesz się u nas zajmować?

  • będziesz analizować i rozwiązywać zgłoszenia otrzymywane od klienta;
  • przygotowywać, proponować i implementować nowe rozwiązania;
  • tworzyć niezbędną dokumentację projektową: własnych rozwiązań, procesów biznesowych oraz specyfikacje dla programistów;
  • odpowiadać za kontakt z międzynarodowym klientem;
  • pracować w międzynarodowych zespołach.

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie we wsparciu Klienta lub udział w projektach wdrożeniowych w obszarze SAP SD/O2C;
  • znasz procesy biznesowe w obszarze sprzedaży i logistyki;
  • posługujesz się w stopniu zaawansowanym językiem niemieckim i angielskim;
  • mile widziana znajomość modułów SAP TM, SAP WM, SAP CS oraz doświadczenie z SAP S/4 HANA i FIORI;
  • wykształcenie wyższe.