Digital Customer Experience (DCX) jest działem Capgemini, który wspiera globalne organizacje w digitalizacji i rozwoju innowacji. Jako partner technologiczny wykorzystujemy w praktyce podejście Customer-First w wypracowaniu rozwiązań, które są odpowiedzią na potrzeby zarówno partnerów biznesowych, jak i użytkowników końcowych tworzonych przez nas systemów.

Aktualnie poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko Digital Design Lead.

Ta rola łączy w sobie doświadczenie projektanta i konsultanta. Digital Design Lead jako zaufany doradca pomaga naszym klientom osiągnąć ich cele wykorzystując design.

Czym będziesz się u nas zajmować?

  • kierować zespołem projektantów i odpowiadał za rezultat końcowy tworzonego rozwiązania;
  • doradzać w zakresie doboru odpowiednich metod badawczych;
  • wprowadzać metody skoncentrowane na użytkowniku do procesu tworzenia cyfrowych produktów;
  • prezentować i argumentować decyzje projektowe w ramach zespołu oraz wśród interesariuszy zewnętrznych;
  • planować i moderować warsztaty typu Design Sprint, Design Thinking w trybie zdalnym i stacjonarnym;
  • współpracować z projektantami z zagranicznych oddziałów Capgemini przy tworzeniu naszej oferty usług;
  • wspierać rozwój biznesu jako ekspert w obszarze digital design.

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz minimum 5 lat doświadczenia jako UX Designer lub Service Designer oraz minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu procesów projektowania produktów cyfrowych;
  • jesteś doświadczonym moderatorem Google Design Sprint, potrafisz zaplanować i moderować inne formaty warsztatów, nakierowane na rozwiązywanie problemów,;
  • masz głębokie zrozumienie projektowania User Experience, a design i trendy technologiczne oraz tworzenie innowacji są Twoją pasją;
  • jesteś skoncentrowany/a na potrzebach użytkownika, mając na względzie również cele biznesowe i dobre relacje z klientami,
  • mówisz biegle po angielsku. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.