Czym będziesz się u nas zajmować?

  • Będziesz pełnić rolę specjalisty zajmującego się budowaniem zespołu MS Dynamics CRM w organizacji;
  • będziesz ściśle współpracować z naszymi klientami i odpowiadać za przegląd procesów biznesowych klientów, dostarczanie rzetelnych analiz, oceniac rozwiązania oraz doradzać naszym klientom, jak najlepiej osiągnąć ich cele;
  • udzielisz zespołowi wskazówek dotyczących kompleksowego rozwoju/ulepszania i debugowania;
  • będziesz realizowac przeglądy kodu, opracowywać backlog zadań do sprintów, aktualizować dokumentację techniczną, dzielić sie statusem zadać z innymi członkami zespołu.

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • Masz co najmniej 4 lata doświadczenia we wdrożeniach Microsoft Dynamics AX 2012 i D365 F&O oraz uczestniczyłeś w co najmniej 3 pełnych cyklach wdrożeniowych;
  • posiadasz wiedzę i sukcesy w następujących obszarach technicznych:
    • CRM SDK do programowego łączenia się z Dynamics CRM;
    • Microsoft .Net – znajomość .NET 461 i .NET Core;
    • technologie frontowe, takich jak HTML 5, ReactJS, AngularJS;
    • platforma Azure, w szczególności usługi aplikacji, funkcje, rejestrowanie i różne technologie pamięci masowej;
    • platformy komunikacyjne takie jak MQ Series i Azure Service Bus;
    • techniki testowania, w tym TDD, zautomatyzowane testy jednostkowe i mockowanie;
    • zasady SOLID i wzorce projektowe do tworzenia solidnego kodu;
    • uwierzytelnianie i autoryzacja za pomocą frameworków, takich jak Auth 2.0;
    • struktury i metryki rejestrowania, w tym App Insights i Serilog;
  • potrafisz korzystać z zasad i narzedzi do projektowania rozwiązania, co w oparciu o dokumnetację umożliwi Ci rozbicie na komponenty techniczne;
  • potrafisz przeglądać kodu pull requestów, które ma na celu zapewninie utrzymania jakości na najwyższym poziomie;
  • znasz metodologie zwinne (Scrum);
  • znasz GIT i Azure DevOps.