Jak będziemy współpracować?

  • jako Event and Sales Support Specialist będziesz koordynować i przygotowywać materiały oraz raporty sprzedażowe;
  • wspierać proces ofertowy, w szczególności w zakresie kompletowania dokumentów formalnych i koordynacji spotkań;
  • odpowiadać za planowanie i organizację kluczowych wizyt klientów, także tych wirtualnych;
  • organizować i koordynować duże (1000+ osób) spotkania, eventy i wyjazdy firmowe oraz odpowiadać za budżet i koordynacje dostawców wewnętrznych i zewnętrznych, jak również zarządzanie zespołem eventowym do 8 osób;
  • współpracować z działami prawnym, podatkowym i kontrolingowym w ramach procesów ofertowych i koordynacji eventów wewnętrznych;
  • pomagać działowi wsparcia sprzedaży w zakresie tłumaczeń i weryfikacji językowej ofert (j. niemiecki).

Oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenia wyższego;
  • płynnej komunikacji w języku angielskim oraz niemieckim (przynajmniej C1);
  • dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel, Power Point, Outlook);
  • sumienności i dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności szybkiego uczenia się, analitycznego myślenia i szybkiego rozwiązywania;
  • umiejętności pracy w grupie i zarządzania pracą swoją oraz zespołu w ramach określonego harmonogramu i odpowiedzialności za budżet;
  • dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w organizowaniu imprez firmowych, eventów i/lub wizyt klientów.