Digital Customer Experience (DCX) jest działem Capgemini, który wspiera zarówno światowe marki, jak i organizacje publiczne w digitalizacji i rozwoju innowacji. Wypracowując rozwiązania, wykorzystujemy w praktyce podejście „Customer-First”, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby i oczekiwania zarówno partnerów biznesowych, jak i użytkowników końcowych tworzonych przez nas systemów. Nasze zespoły developerów odpowiadają za proces tworzenia i rozwoju aplikacji end to end, pracując z najnowszymi technologiami. Są zespołami samoorganizującymi się, które w codziennej praktyce wykorzystują Agile i Lean Software Engineering. W codziennej pracy pielęgnujemy dobrą komunikację i kulturę feedbacku. Podążając za hasłem „Get the future you want” oferujemy różnorodne możliwości nauki i rozwoju osobistego.

Twoje codzienne zadania:

  • współtworzenie i rozwój aplikacji oraz systemów informatycznych zgodnie z potrzebami naszych klientów i z wykorzystaniem dobrych wzorców projektowych;
  • w zależności od projektu: analiza wymagań, projektowanie, programowanie, testowanie oraz wdrażanie oprogramowania;
  • tworzenie specyfikacji technicznych oraz biznesowych.

Najczęściej używane technologie:

  • Angular;
  • TypeScript / JavaScript;
  • RxJS;
  • HTML5, CSS3, SASS/SCSS;
  • NgRX;
  • Bootstrap;
  • Angular Material;
  • Storybook.

Nasze oczekiwania:

  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w programowaniu aplikacji webowych oraz dobrze rozwinięte umiejętności techniczne w technologiach: AngularTypeScript, RxJS;
  • praktyczne doświadczenie w HTML5CSS3, SASS/SCSS;
  • umiejętność pracy z systemem wersjonowania GIT;
  • umiejętność pisania unit testów oraz testów E2E;
  • dobrze widziane zaznajomienie z technologiami Bootstrap, Angular Material oraz z bibliotekami do zarządzania stanem aplikacji (np. NgRX);
  • dobra komunikacja się w języku angielskim (znajomość niemieckiego będzie dużym atutem).

Nasza oferta:

  • umowa o pracę na czas nieokreślony od pierwszego dnia;
  • hybrydowy, elastyczny model pracy;
  • dofinansowanie do wyposażenia stanowiska pracy w domu;
  • możliwości rozwoju, a wśród nich:
    • szeroka oferta szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (technicznych, językowych, liderskich)
    • wsparcie w certyfikacji w różnych obszarach
    • mentoring i realny wpływ na kształtowanie Twojej ścieżki kariery
    • dostęp do bazy ponad 2000 szkoleń na platformach Pluralsight, Coursera, Harvard
    • wewnętrzne communities (m.in. Agile, IoT, Digital, Security, Women@Capgemini)
    • uczestnictwo w konferencjach zarówno w roli słuchacza jak i eksperta
  • możliwość uzyskania podwyższonych kosztów uzyskania przychodu w przypadku pracy twórczej
  • benefity w ramach pakietu socjalnego (m.in. karta Multisport, opieka medyczna dla całej rodziny, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, kafeteria).