Digital Customer Experience (DCX) jest działem Capgemini, który wspiera zarówno światowe marki, jak i organizacje publiczne w digitalizacji i rozwoju innowacji. Wypracowując rozwiązania, wykorzystujemy w praktyce podejście „Customer-First”, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby i oczekiwania zarówno partnerów biznesowych, jak i użytkowników końcowych tworzonych przez nas systemów. Nasze zespoły developerów odpowiadają za proces tworzenia i rozwoju aplikacji end to end, pracując z najnowszymi technologiami. Są zespołami samoorganizującymi się, które w codziennej praktyce wykorzystują Agile i Lean Software Engineering. W codziennej pracy pielęgnujemy dobrą komunikację i kulturę feedbacku. Podążając za hasłem „Get the future you want” oferujemy różnorodne możliwości nauki i rozwoju osobistego.
Twoje codzienne zadania:
- współtworzenie i rozwój aplikacji oraz systemów informatycznych zgodnie z potrzebami naszych klientów i z wykorzystaniem dobrych wzorców projektowych;
- w zależności od projektu: analiza wymagań, projektowanie, programowanie, testowanie oraz wdrażanie oprogramowania;
- tworzenie specyfikacji technicznych oraz biznesowych,
Najczęściej używane technologie:
Angular
TypeScript
JavaScript
RxJS
HTML/CSS
Nasze oczekiwania:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w programowaniu aplikacji webowych oraz dobrze rozwinięte umiejętności techniczne w technologiach: Angular, TypeScript, RxJS;
- praktyczne doświadczenie w HTML5, CSS3, SASS/SCSS;
- umiejętność pracy z systemem wersjonowania GIT;
- umiejętność pisania unit testów oraz testów E2E;
- dobrze widziane zaznajomienie z technologiami Bootstrap, Angular Material oraz z bibliotekami do zarządzania stanem aplikacji (np. NgRX);
- dobra komunikacja się w języku angielskim (znajomość niemieckiego będzie dużym atutem).
Nasza oferta:
- umowa o pracę na czas nieokreślony od pierwszego dnia;
- hybrydowy, elastyczny model pracy;
- dofinansowanie do wyposażenia stanowiska pracy w domu;
- możliwości rozwoju, a wśród nich:
- szeroka oferta szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (technicznych, językowych, liderskich),
- wsparcie w certyfikacji w różnych obszarach,
- mentoring i realny wpływ na kształtowanie Twojej ścieżki kariery,
- dostęp do bazy ponad 2000 szkoleń na platformach Pluralsight, Coursera, Harvard,
- wewnętrzne communities (m.in. Agile, IoT, Digital, Security, Women@Capgemini),
- uczestnictwo w konferencjach zarówno w roli słuchacza jak i eksperta,
- możliwość uzyskania podwyższonych kosztów uzyskania przychodu w przypadku pracy twórczej;
- benefity w ramach pakietu socjalnego (m.in. karta Multisport, opieka medyczna dla całej;
- rodziny, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, kafeteria).