Opis działu:
Digital Customer Experience (DCX) jest działem Capgemini, który wspiera zarówno światowe marki, jak i organizacje publiczne w digitalizacji i rozwoju innowacji. Wypracowując rozwiązania, wykorzystujemy w praktyce podejście „Customer-First”, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby i oczekiwania zarówno partnerów biznesowych, jak i użytkowników końcowych tworzonych przez nas systemów. Nasze zespoły developerów odpowiadają za proces tworzenia i rozwoju aplikacji end to end, pracując z najnowszymi technologiami, jak między innymi rozwiązania mobilne bazujące na platformie android są zespołami samoorganizującymi się, które w codziennej praktyce wykorzystują Agile i Lean Software Engineering. W codziennej pracy pielęgnujemy dobrą komunikację i kulturę feedbacku. Podążając za hasłem „Get the future you want” oferujemy różnorodne możliwości nauki i rozwoju osobistego.
Twoje codzienne zadania:
- Formowanie procesów biznesowych w oparciu o wybraną platformę;
- testowanie aplikacji;
- przygotowanie integracji lub migracji;
- rozwój nowoczesnych aplikacji w oparciu o sprawdzone wzorce projektowe;
- współpraca w teamie projektowym;
- tworzenie dokumentacji technicznej.
Najczęściej używane technologie:
Low-Code Platforms
Microsoft Power Platform
Scrum
Kanban
Nasze oczekiwania:
- Analityczna i techniczna analiza problemów (preferowane techniczne studia);
- podstawowa wiedza na temat programowania;
- podstawowa wiedza na temat baz danych;
- znajomość metodologii agile;
- umiejętność gromadzenia wymagań biznesowych;
- zainteresowanie nowymi technologiami i oprogramowaniem;
- co najmniej 2 lata doświadczenia w branży IT;
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu dobrym.
Nasza oferta:
- umowa o pracę na czas nieokreślony od pierwszego dnia;
- hybrydowy, elastyczny model pracy;
- dofinansowanie do wyposażenia stanowiska pracy w domu;
- możliwości rozwoju, a wśród nich:
- szeroka oferta szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (technicznych, językowych, liderskich),
- wsparcie w certyfikacji w różnych obszarach,
- mentoring i realny wpływ na kształtowanie Twojej ścieżki kariery,
- dostęp do bazy ponad 2000 szkoleń na platformach Pluralsight, Coursera, Harvard,
- wewnętrzne communities (m.in. Agile, IoT, Digital, Security, Women@Capgemini),
- uczestnictwo w konferencjach zarówno w roli słuchacza jak i eksperta,
- możliwość uzyskania podwyższonych kosztów uzyskania przychodu w przypadku pracy twórczej;
- benefity w ramach pakietu socjalnego (m.in. dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna dla całej rodziny, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, kafeteria).