Czym będziesz się u nas zajmować?

  • Będziesz pełnić rolę specjalisty zajmującego się budowaniem zespołu MS Dynamics CRM w organizacji, 
  • będziesz ściśle współpracować z naszymi klientami i odpowiadać za przegląd procesów biznesowych klientów, dostarczanie rzetelnych analiz, oceniać rozwiązania oraz doradzać naszym klientom, jak najlepiej osiągnąć ich cele, 
  • będziesz udzielać zespołowi wskazówek dotyczących kompleksowego rozwoju/ulepszania i debugowania, 
  • będziesz realizować przeglądy kodu, opracowywać backlog zadań do sprintów, aktualizować dokumentację techniczną, dzielić się statusem zadać z innymi członkami zespołu. 

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • posiadasz minimum 4 lata doświadczenia w Dynamics 365 CE CRM (10 uwzględniając wcześniejsze wersje),  
  • znasz Dynamics 365 Customer Engagement Sales Service oraz masz wiedzę na temat innych pakietów produktów Microsoft Dynamics 365; 
  • masz doświadczenie we wdrożeniach Dynamics 365 na środowiskach Online On Premise oraz wcześniejszych wersjach; 
  • zapewniasz wysoce dostępną, skalowalną architekturę Dynamics 365; 
  • posiadasz praktyczne doświadczenie w C/.Net/ Java Script/ MS SQL/ MS CRM/ SDK/ MSD. 
  • posiadasz doświadczenie w integracji MS CRM z innymi narzędziami przy użyciu Middleware Tools- APIs REST ODATA WebAPIs SSIS; 
  • masz doświadczenie w korzystaniu z usług platformy Azure do integracji Power Apps i Power Automate;  
  • masz doświadczenie w migracji, analizie, mapowaniu, harmonizacji danych przy użyciu narzędzi OOB oraz narzędzi innych, 
  • posiadsz doświadczenie w architekturze raportowania z SSRS i znajomość Power BI; 
  • masz wiedzę na temat najnowszych funkcji platformy Dynamics 365 Sales Insights Customer Service Insights Customer Voice etc.; 
  • masz doświadczenie w prowadzeniu warsztatów technicznych w celu współpracy z partnerami biznesowymi i technologicznymi w zakresie wymagań dotyczących projektowania i opracowywania rozwiązań architektonicznych.; 
  • posiadasz dobre umiejętności analityczne oraz związane z rozwiązywaniem problemów. 
  • jesteś nastawiony/a na samodzielne poszukiwanie rozwiązań, 
  • masz doświadczenie we wsparciu przedsprzedaży, opracowywaniu prototypów, 
  • promujesz najlepsze praktyki w zakresie opracowywania skalowalnych rozwiązań zgodnych z planem rozwoju produktu, 
  • masz doświadczenie w metodykach Agile.