Czym będziesz się u nas zajmować?

  • Pełnił rolę liderską zakładającą budowę zespołu PEGA w ramach organizacji;
  • będziesz udzielać wskazówek zespołowi w zakresie rozwoju/ulepszania i usuwania usterek;
  • projektować, rozwijać oraz ulepszać/naprawiać usterki w ramach systemu PEGA.

Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz co najmniej 5 lat doświadczenia w projektowaniu i wdrażaniu wysokiej jakości rozwiązań PEGA zgodnych z najlepszymi praktykami;
  • posiadasz praktyczne doświadczenie w definiowaniu OOAD;
  • masz doświadczenie wdrożeniowe PEGA w zakresie zarządzania przypadkami, BPM, Customer Engagement i/lub Customer Decision Hub;
  • rozumiesz typy reguł, interfejsów oraz funkcje PEGA;
  • posiadasz praktyczne doświadczenie w integrowaniu PEGA z systemami innych firm za pomocą PEGA integration wizards REST, SOAP, SQL, JMS i HTTP;
  • masz doświadczenie w korzystaniu z narzędzi PEGA pre-flight oraz debugowania, w tym SMA, DB Trace, PEGA Log Analyser, AES;
  • Dobrze znasz PEGA od wersji 5.x.
  • Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.