Opis działu
Digital Customer Experience (DCX) jest działem Capgemini, który wspiera zarówno światowe marki, jak i organizacje publiczne w digitalizacji i rozwoju innowacji. Wypracowując rozwiązania, wykorzystujemy w praktyce podejście „Customer-First”, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby i oczekiwania zarówno partnerów biznesowych, jak i użytkowników końcowych tworzonych przez nas systemów. Nasze zespoły developerów odpowiadają za proces tworzenia i rozwoju aplikacji end to end, pracując z najnowszymi technologiami. Są zespołami samoorganizującymi się, które w codziennej praktyce wykorzystują Agile i Lean Software Engineering. W codziennej pracy pielęgnujemy dobrą komunikację i kulturę feedbacku. Podążając za mottem „Get the future you want” oferujemy różnorodne możliwości nauki i rozwoju.
Twoje codzienne zadania:
- tworzenie nowych oraz rozwijanie istniejących aplikacji biznesowych budowanych według indywidualnych potrzeb klientów;
- zbieranie i opisywanie wymagań funkcjonalnych klienta, definiowanie wizji i koncepcji; dotyczących przyszłego systemu oraz ich dokumentowanie;
- kontrolowanie zgodności powstałego systemu w stosunku do wymagań biznesowych;
- konfigurowanie obiektów, uprawnień, przepływów pracy oraz tworzenie spersonalizowanych raportów i dashboardów.
Najczęściej używane technologie:
Salesforce
Nasze oczekiwania:
- dobra znajomość Salesforce oraz jego konfiguracji (certyfikaty będą dodatkowym atutem) lub doświadczenie w pracy w roli analityka biznesowego;
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w tworzeniu systemów informatycznych oraz doświadczenie w pracy z systemami klasy CRM lub ERP ;
- doświadczenie w bezpośrednich kontaktach z klientem biznesowym, a ponadto łatwość nawiązywania kontaktów;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz komunikatywna znajomość języka niemieckiego.
Nasza oferta:
- umowa o pracę na czas nieokreślony od pierwszego dnia;
- hybrydowy, elastyczny model pracy;
- dofinansowanie do wyposażenia stanowiska pracy w domu;
- możliwości rozwoju, a wśród nich:
- szeroka oferta szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (technicznych, językowych, liderskich),
- wsparcie w certyfikacji w różnych obszarach,
- mentoring i realny wpływ na kształtowanie Twojej ścieżki kariery,
- dostęp do bazy ponad 2000 szkoleń na platformach Pluralsight, Coursera, Harvard,
- wewnętrzne communities (m.in. Agile, IoT, Digital, Security, Women@Capgemini),
- uczestnictwo w konferencjach zarówno w roli słuchacza jak i eksperta,
- możliwość uzyskania podwyższonych kosztów uzyskania przychodu w przypadku pracy twórczej;
- benefity w ramach pakietu socjalnego (m.in. karta Multisport, opieka medyczna dla całej;
- rodziny, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, kafeteria).
- Poznaj wszystkie nasze benefity, które oferujemy!