Digital Customer Experience (DCX) jest działem Capgemini, który wspiera zarówno światowe marki, jak i organizacje publiczne w digitalizacji i rozwoju innowacji. Wypracowując rozwiązania, wykorzystujemy w praktyce podejście „Customer-First”, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby i oczekiwania zarówno partnerów biznesowych, jak i użytkowników końcowych tworzonych przez nas systemów. Nasze zespoły developerów odpowiadają za proces tworzenia i rozwoju aplikacji end to end, pracując z najnowszymi technologiami. Są zespołami samoorganizującymi się, które w codziennej praktyce wykorzystują Agile i Lean Software Engineering. W codziennej pracy pielęgnujemy dobrą komunikację i kulturę feedbacku. Podążając za mottem „Get the future you want” oferujemy różnorodne możliwości nauki i rozwoju.

Twoje codzienne zadania:

  • współtworzenie aplikacji indywidualnych, skrojonych dokładnie na potrzeby Klienta;
  • tworzenie nowoczesnych aplikacji opartych na technologii Salesforce. W zależności od projektu: tworzenie solution design’u, programowanie, a także współpraca z zespołem;
  • praca w międzynarodowych zespołach w oparciu o nowoczesne metodyki, dająca możliwości pogłębiana wiedzy technicznej, biznesowej oraz umiejętności interpersonalnych.

Najczęściej używane technologie:

  • Apex
  • LWC
  • Salesforce
  • Aura

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w tworzeniu i integracji rozwiązań opartych na App Cloud (Force.com), Community Cloud i Sales Cloud oraz znajomość technologii: Apex, Lightning Experience;
  • swobodna komunikacja w języku angielskim;
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność współpracy w zespole.

Nasza oferta:

  • umowa o pracę na czas nieokreślony od pierwszego dnia;
  • hybrydowy, elastyczny model pracy;
  • możliwość uzyskania podwyższonych kosztów uzyskania przychodu w przypadku pracy twórczej
  • dofinansowanie do wyposażenia stanowiska pracy w domu;
  • możliwości rozwoju, a wśród nich:
    • merytoryczne wsparcie liderów w projektach,
    • bogata oferta szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (technicznych, językowych, liderskich),
    • wsparcie w certyfikacji w różnych obszarach,
    • mentoring i realny wpływ na kształtowanie Twojej ścieżki kariery,
    • dostęp do bazy ponad 2000 szkoleń na platformach Pluralsight, Coursera, Harvard,
    • wewnętrzne communities (m.in. Agile, IoT, Digital, Security, Women@Capgemini),
    • możliwość uczestnictwa w konferencjach zarówno w roli słuchacza jak i eksperta;
  • pakiet relokacyjny;
  • benefity w ramach pakietu socjalnego (m.in. karta Multisport, opieka medyczna dla całej rodziny, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, kafeteria).