Digital Customer Experience (DCX) jest działem Capgemini, który wspiera zarówno światowe marki, jak i organizacje publiczne w digitalizacji i rozwoju innowacji. Wypracowując rozwiązania, wykorzystujemy w praktyce podejście „Customer-First”, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby i oczekiwania zarówno partnerów biznesowych, jak i użytkowników końcowych tworzonych przez nas systemów. Nasze zespoły developerów odpowiadają za proces tworzenia i rozwoju aplikacji end to end, pracując z najnowszymi technologiami. Są zespołami samoorganizującymi się, które w codziennej praktyce wykorzystują Agile i Lean Software Engineering. W codziennej pracy pielęgnujemy dobrą komunikację i kulturę feedbacku. Podążając za mottem „Get the future you want” oferujemy różnorodne możliwości nauki i rozwoju.
Twoje codzienne zadania:
- współtworzenie aplikacji indywidualnych, skrojonych dokładnie na potrzeby Klienta;
- tworzenie nowoczesnych aplikacji opartych na technologii Salesforce. W zależności od projektu: tworzenie solution design’u, programowanie, a także współpraca z zespołem;
- praca w międzynarodowych zespołach w oparciu o nowoczesne metodyki, dająca możliwości pogłębiana wiedzy technicznej, biznesowej oraz umiejętności interpersonalnych.
Najczęściej używane technologie:
Apex
LWC
Salesforce
Aura
Nasze oczekiwania:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w tworzeniu i integracji rozwiązań opartych na App Cloud (Force.com), Community Cloud i Sales Cloud oraz znajomość technologii: Apex, Lightning Experience;
- swobodna komunikacja w języku angielskim;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność współpracy w zespole.
Nasza oferta:
- umowa o pracę na czas nieokreślony od pierwszego dnia;
- hybrydowy, elastyczny model pracy;
- dofinansowanie do wyposażenia stanowiska pracy w domu;
- możliwości rozwoju, a wśród nich:
- szeroka oferta szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (technicznych, językowych, liderskich),
- wsparcie w certyfikacji w różnych obszarach,
- mentoring i realny wpływ na kształtowanie Twojej ścieżki kariery,
- dostęp do bazy ponad 2000 szkoleń na platformach Pluralsight, Coursera, Harvard,
- wewnętrzne communities (m.in. Agile, IoT, Digital, Security, Women@Capgemini),
- uczestnictwo w konferencjach zarówno w roli słuchacza jak i eksperta,
- możliwość uzyskania podwyższonych kosztów uzyskania przychodu w przypadku pracy twórczej;
- benefity w ramach pakietu socjalnego (m.in. dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna dla całej rodziny, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, kafeteria).