wave-hero

Salesforce DevOps Engineer

icon-location

Wrocław, Poznań, Gdańsk

Aplikuj teraz

Digital Customer Experience (DCX) jest działem Capgemini, który wspiera zarówno światowe marki, jak i organizacje publiczne w digitalizacji i rozwoju innowacji. Wypracowując rozwiązania, wykorzystujemy w praktyce podejście „Customer-First”, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby i oczekiwania zarówno partnerów biznesowych, jak i użytkowników końcowych tworzonych przez nas systemów. Nasze zespoły developerów odpowiadają za proces tworzenia i rozwoju aplikacji end to end, pracując z najnowszymi technologiami. Są zespołami samoorganizującymi się, które w codziennej praktyce wykorzystują Agile i Lean Software Engineering. W codziennej pracy pielęgnujemy dobrą komunikację i kulturę feedbacku. Podążając za mottem „Get the future you want” oferujemy różnorodne możliwości nauki i rozwoju.

Twoje codzienne zadania:

  • projektowaniem architektury i rozwojem pipeline’ów CI /CD;
  • developmentem shellowym przy użyciu narzędzi Salesforce DX;
  • pracą z CI /CD w oparciu o nowoczesną infrastrukturę oraz automatycznym testowaniem aplikacji;
  • nadzorem i opieką nad release-cycles dla oprogramowania tworzonego w Salesforce.

Najczęściej używane technologie:

Jenkins /Bamboo/GitHub Action

star-icon-fill star-icon-fill star-icon-fill star-icon-fill star-icon-empty

Salesforce, SFDX

star-icon-fill star-icon-fill star-icon-fill star-icon-fill star-icon-empty

Git, Bitbucket

star-icon-fill star-icon-fill star-icon-fill star-icon-empty star-icon-empty

REST / XML / JIRA / SCRUM

star-icon-fill star-icon-fill star-icon-fill star-icon-empty star-icon-empty

Nasze oczekiwania:

  • minimum 1-2 lata doświadczenia w takim samym lub podobnym środowisku;
  • minimum 1 rok doświadczenia z SFDC;
  • angielski na poziomie B1;
  • mile widziany niemiecki A2.

Nasza oferta:

  • umowa o pracę na czas nieokreślony od pierwszego dnia;
  • hybrydowy, elastyczny model pracy;
  • dofinansowanie do wyposażenia stanowiska pracy w domu;
  • możliwości rozwoju, a wśród nich:
    • szeroka oferta szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (technicznych, językowych, liderskich),
    • wsparcie w certyfikacji w różnych obszarach,
    • mentoring i realny wpływ na kształtowanie Twojej ścieżki kariery,
    • dostęp do bazy ponad 2000 szkoleń na platformach Pluralsight, Coursera, Harvard,
    • wewnętrzne communities (m.in. Agile, IoT, Digital, Security, Women@Capgemini),
    • uczestnictwo w konferencjach zarówno w roli słuchacza jak i eksperta,
  • możliwość uzyskania podwyższonych kosztów uzyskania przychodu w przypadku pracy twórczej;
  • benefity w ramach pakietu socjalnego (m.in. dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna dla całej rodziny, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, kafeteria).

Poznaj wszystkie nasze benefity, które oferujemy!

Masz pytania?

Chcesz porozmawiać, aby uzyskać dodatkowe informacje? Zapraszamy do kontaktu!

contact-person-image

Natalia Drohobycka

HR Specialist

Wrocław/Poznań

contact-person-image

Kamil Tkaczyk

Junior Recruitment Specialist

Gdańsk