wave-hero

(Senior) Dynamics 365 and Power Platform CRM Consultant

icon-location

Gdańsk

Flaga Wielkiej Brytanii
Aplikuj teraz

Opis działu:

Digital Customer Experience (DCX) jest działem Capgemini, który wspiera zarówno światowe marki, jak i organizacje publiczne w digitalizacji i rozwoju innowacji. Wypracowując rozwiązania, wykorzystujemy w praktyce podejście „Customer-First”, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby i oczekiwania zarówno partnerów biznesowych, jak i użytkowników końcowych tworzonych przez nas systemów. Nasze zespoły developerów odpowiadają za proces tworzenia i rozwoju aplikacji end to end, pracując z najnowszymi technologiami. Są zespołami samoorganizującymi się, które w codziennej praktyce wykorzystują Agile i Lean Software Engineering. W codziennej pracy pielęgnujemy dobrą komunikację i kulturę feedbacku. Podążając za hasłem „Get the future you want” oferujemy różnorodne możliwości nauki i rozwoju osobistego.

 

Jako Dynamics 365 Consultant będziesz pełnić kluczową rolę w zwinnym dostarczaniu aplikacji biznesowych z obszaru CRM dla różnego typu przedsiębiorstw. Dołączysz do międzynarodowego zespołu, który realizuje jedne z największych i najbardziej ekscytujących projektów IT, opartych na Dynamics 365 i Power Platform. Będziesz pracować w środowisku opartym na chmurze, z mocnym naciskiem na praktyki DevOps od projektu rozwiązania po produkcję.

Twoje codzienne zadania:

  • rozumienie potrzeb, celów i zamiarów klienta oraz upewnianie się, że proponowane rozwiązania są zgodne z organizacją klienta w dłuższej perspektywie czasowej;
  • zarządzanie procesem gromadzenia wymagań i doradzanie poprzez prowadzenie warsztatów i sesji z ekspertami merytorycznymi i Product Ownerami w celu zdefiniowania wymagań biznesowych i funkcjonalnych oraz celów systemowych;
  • tworzenie pomysłów wspólnie z klientem i prezentowanie ich właścicielom biznesowym i interesariuszom w oparciu o możliwości platformy;
  • pomaganie Product Ownerom w budowaniu Backlogu Produktu i zapewnienie prawidłowej dokumentacji wymagań w User Stories (jeśli to możliwe, za pomocą Behavior Driven Development);
  • współpracę z architektami rozwiązań i deweloperami w celu dostarczania wysoko i niskopoziomowych prokjetów rozwiązań, zgodnie z możliwościami Microsoft Dynamics 365 i Power Platform oraz wspólne szukanie równowagi między konfiguracjami a rozwiązaniami niestandardowymi.

Microsoft Dynamics

star-icon-fill star-icon-fill star-icon-fill star-icon-fill star-icon-fill

Power Platform

star-icon-fill star-icon-fill star-icon-fill star-icon-fill star-icon-fill

JAVA

star-icon-fill star-icon-fill star-icon-fill star-icon-fill star-icon-empty

JavaScript

star-icon-fill star-icon-fill star-icon-fill star-icon-fill star-icon-empty

Nasze oczekiwania:

  • interesujesz się technologiami i możliwościami dostarczanymi przez Dynamics 365 i Power Platform — standardowymi (out-of-the-box) rozwiązaniami i ograniczeniami, lub masz doświadczenie z innymi platformami CRM Cloud, takimi jak SalesforceOracle lub SAP;
  • potrafisz przełożyć potrzeby biznesowe na doskonałe doświadczenie klienta i zastosować najlepsze praktyki podczas projektowania i wdrażania procesów biznesowych oraz modeli danych;
  • pasjonuje cię dostarczanie rozwiązań zgodnie z metodyką Agile i potrafisz zarządzać projektami w sprintach oraz pisać Epiki i User Stories;
  • potrafisz budować silne i trwałe relacje z klientami i współpracownikami, a także angażować interesariuszy na różnych poziomach organizacji;
  • dużym plusem jest posiadanie certyfikatów Microsoft związanych z Dynamics 365.

Nasza oferta:

  • umowa o pracę na czas nieokreślony od pierwszego dnia;
  • hybrydowy, elastyczny model pracy;
  • dofinansowanie do wyposażenia stanowiska pracy w domu;
  • możliwości rozwoju, a wśród nich:
    • szeroka oferta szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (technicznych, językowych, liderskich),
    • wsparcie w certyfikacji w różnych obszarach,
    • mentoring i realny wpływ na kształtowanie Twojej ścieżki kariery,
    • dostęp do bazy ponad 2000 szkoleń na platformach Pluralsight, Coursera, Harvard,
    • wewnętrzne communities (m.in. Agile, IoT, Digital, Security, Women@Capgemini),
    • uczestnictwo w konferencjach zarówno w roli słuchacza jak i eksperta,
  • możliwość uzyskania podwyższonych kosztów uzyskania przychodu w przypadku pracy twórczej;
  • benefity w ramach pakietu socjalnego (m.in. karta Multisport, opieka medyczna dla całej;
  • rodziny, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, kafeteria).

 

Poznaj wszystkie nasze benefity, które oferujemy!

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

contact-person-image

Kamil Tkaczyk

Junior Recruitment Specialist

wave