Opis działu:
Digital Customer Experience (DCX) jest działem Capgemini, który wspiera zarówno światowe marki, jak i organizacje publiczne w digitalizacji i rozwoju innowacji. Wypracowując rozwiązania, wykorzystujemy w praktyce podejście „Customer-First”, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby i oczekiwania zarówno partnerów biznesowych, jak i użytkowników końcowych tworzonych przez nas systemów. Nasze zespoły developerów odpowiadają za proces tworzenia i rozwoju aplikacji end to end, pracując z najnowszymi technologiami. Są zespołami samoorganizującymi się, które w codziennej praktyce wykorzystują Agile i Lean Software Engineering. W codziennej pracy pielęgnujemy dobrą komunikację i kulturę feedbacku. Podążając za hasłem „Get the future you want” oferujemy różnorodne możliwości nauki i rozwoju osobistego.
Jako Dynamics 365 Consultant będziesz pełnić kluczową rolę w zwinnym dostarczaniu aplikacji biznesowych z obszaru CRM dla różnego typu przedsiębiorstw. Dołączysz do międzynarodowego zespołu, który realizuje jedne z największych i najbardziej ekscytujących projektów IT, opartych na Dynamics 365 i Power Platform. Będziesz pracować w środowisku opartym na chmurze, z mocnym naciskiem na praktyki DevOps od projektu rozwiązania po produkcję.
Twoje codzienne zadania:
- rozumienie potrzeb, celów i zamiarów klienta oraz upewnianie się, że proponowane rozwiązania są zgodne z organizacją klienta w dłuższej perspektywie czasowej;
- zarządzanie procesem gromadzenia wymagań i doradzanie poprzez prowadzenie warsztatów i sesji z ekspertami merytorycznymi i Product Ownerami w celu zdefiniowania wymagań biznesowych i funkcjonalnych oraz celów systemowych;
- tworzenie pomysłów wspólnie z klientem i prezentowanie ich właścicielom biznesowym i interesariuszom w oparciu o możliwości platformy;
- pomaganie Product Ownerom w budowaniu Backlogu Produktu i zapewnienie prawidłowej dokumentacji wymagań w User Stories (jeśli to możliwe, za pomocą Behavior Driven Development);
- współpracę z architektami rozwiązań i deweloperami w celu dostarczania wysoko i niskopoziomowych prokjetów rozwiązań, zgodnie z możliwościami Microsoft Dynamics 365 i Power Platform oraz wspólne szukanie równowagi między konfiguracjami a rozwiązaniami niestandardowymi.
Microsoft Dynamics
Power Platform
JAVA
JavaScript
Nasze oczekiwania:
- interesujesz się technologiami i możliwościami dostarczanymi przez Dynamics 365 i Power Platform — standardowymi (out-of-the-box) rozwiązaniami i ograniczeniami, lub masz doświadczenie z innymi platformami CRM Cloud, takimi jak Salesforce, Oracle lub SAP;
- potrafisz przełożyć potrzeby biznesowe na doskonałe doświadczenie klienta i zastosować najlepsze praktyki podczas projektowania i wdrażania procesów biznesowych oraz modeli danych;
- pasjonuje cię dostarczanie rozwiązań zgodnie z metodyką Agile i potrafisz zarządzać projektami w sprintach oraz pisać Epiki i User Stories;
- potrafisz budować silne i trwałe relacje z klientami i współpracownikami, a także angażować interesariuszy na różnych poziomach organizacji;
- dużym plusem jest posiadanie certyfikatów Microsoft związanych z Dynamics 365.
Nasza oferta:
- umowa o pracę na czas nieokreślony od pierwszego dnia;
- hybrydowy, elastyczny model pracy;
- dofinansowanie do wyposażenia stanowiska pracy w domu;
- możliwości rozwoju, a wśród nich:
- szeroka oferta szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (technicznych, językowych, liderskich),
- wsparcie w certyfikacji w różnych obszarach,
- mentoring i realny wpływ na kształtowanie Twojej ścieżki kariery,
- dostęp do bazy ponad 2000 szkoleń na platformach Pluralsight, Coursera, Harvard,
- wewnętrzne communities (m.in. Agile, IoT, Digital, Security, Women@Capgemini),
- uczestnictwo w konferencjach zarówno w roli słuchacza jak i eksperta,
- możliwość uzyskania podwyższonych kosztów uzyskania przychodu w przypadku pracy twórczej;
- benefity w ramach pakietu socjalnego (m.in. karta Multisport, opieka medyczna dla całej;
- rodziny, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, kafeteria).