Opis działu:
Digital Customer Experience (DCX) jest działem Capgemini, który wspiera zarówno światowe marki, jak i organizacje publiczne w digitalizacji i rozwoju innowacji. Wypracowując rozwiązania, wykorzystujemy w praktyce podejście „Customer-First”, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby i oczekiwania zarówno partnerów biznesowych, jak i użytkowników końcowych tworzonych przez nas systemów. Nasze zespoły developerów odpowiadają za proces tworzenia i rozwoju aplikacji end to end, pracując z najnowszymi technologiami. Są zespołami samoorganizującymi się, które w codziennej praktyce wykorzystują Agile i Lean Software Engineering. W codziennej pracy pielęgnujemy dobrą komunikację i kulturę feedbacku. Podążając za hasłem „Get the future you want” oferujemy różnorodne możliwości nauki i rozwoju osobistego.
Jako Dynamics 365 i Power Platform Developer będziesz odgrywał kluczową rolę w zwinnym dostarczaniu aplikacji biznesowych, oprogramowania i integracji tworzonych na potrzeby klientów.
Twoje codzienne zadania:
- kierowanie i wspieranie rozwóju technicznego oraz wdrażanie rozwiązań Dynamics 365 i Power Platform w ramach zespołu realizującego projet w celu zaspokojenia potrzeb użytkowników;
- pracę ze złożonymi konfiguracjami i integracjami komponentów pomocniczych, takimi jak systemy telefoniczne, chatboty, silniki CPQ i inne wymagane przez naszych klientów;
- uczestniczenie w projektowaniu rozwiązań dla Dynamics 365 i Power Platform oraz rozszerzaniu ich możliwości tam, gdzie jest to potrzebne rozwiązaniami niestandardowymi, po wcześniejszej konsultacji z innymi Architektami i Konsultantami Funkcjonalnymi;
- pomoc w kształtowaniu możliwości technicznych Microsoft Business Applications, poprzez przedstawianie swoich pomysłów ulepszeń oraz ich wdrażanie.
Nasz zespół poświęca dużo czasu i wysiłku społeczności Microsoft. Inwestujemy we właściwe sposoby postępowania, dlatego wspieramy społeczności Open-source (https://github.com/orgs/Capgemini/repositories?q=dynamics&type=public) i staramy się uczynić technologie Microsoft dostępną dla każdego: https://medium.com/capgemini-microsoft-team.
Najczęściej używane technologie:
Microsoft Dynamics
Power Platform
JAVA
JavaScript
Nasze oczekiwania:
- jesteś zainteresowany technologiami i możliwościami dostarczanymi przez Dynamics 365 i Power Platform — standardowymi rozwiązaniami i ograniczeniami lub masz doświadczenie z innymi platformami CRM Cloud;
- potrafisz stosować zasady inżynierii oprogramowania w aplikacjach biznesowych i chcesz zagłębić się w najdrobniejszy szczegół systemu – korzystając z interfejsów API, budując rozszerzenia i integrując się z innymi systemami;
- pasjonujesz się inżynierią oprogramowania z domieszką DevOps, potrafisz używać co najmniej jednego nowoczesnego języka programowania (takiego jak C#, Java, Python itp.) i wiesz co nieco o skryptach (PowerShell, Bash itp.) i Everything-as-Code;
- masz pewne doświadczenie z platformą Microsoft Azure i chcesz się nauczyć, jak przenieść złożoną logikę do chmury za pomocą komponentów Serverless (Logic Apps, Functions, Service Bus i API Management);
- mile widzane są certyfikaty Microsoft związane z Dynamics 365 i Azure.
Nasza oferta:
- umowa o pracę na czas nieokreślony od pierwszego dnia;
- hybrydowy, elastyczny model pracy;
- dofinansowanie do wyposażenia stanowiska pracy w domu;
- możliwości rozwoju, a wśród nich:
- szeroka oferta szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (technicznych, językowych, liderskich),
- wsparcie w certyfikacji w różnych obszarach,
- mentoring i realny wpływ na kształtowanie Twojej ścieżki kariery,
- dostęp do bazy ponad 2000 szkoleń na platformach Pluralsight, Coursera, Harvard,
- wewnętrzne communities (m.in. Agile, IoT, Digital, Security, Women@Capgemini),
- uczestnictwo w konferencjach zarówno w roli słuchacza jak i eksperta,
- możliwość uzyskania podwyższonych kosztów uzyskania przychodu w przypadku pracy twórczej;
- benefity w ramach pakietu socjalnego (m.in. karta Multisport, opieka medyczna dla całej;
- rodziny, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, kafeteria).