Digital Customer Experience (DCX) jest działem Capgemini, który wspiera zarówno światowe marki, jak i organizacje publiczne w digitalizacji i rozwoju innowacji. Wypracowując rozwiązania, wykorzystujemy w praktyce podejście „Customer-First”, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby i oczekiwania zarówno partnerów biznesowych, jak i użytkowników końcowych tworzonych przez nas systemów. Nasze zespoły developerów odpowiadają za proces tworzenia i rozwoju aplikacji end to end, pracując z najnowszymi technologiami. Są zespołami samoorganizującymi się, które w codziennej praktyce wykorzystują Agile i Lean Software Engineering. W codziennej pracy pielęgnujemy dobrą komunikację i kulturę feedbacku. Podążając za mottem „Get the future you want” oferujemy różnorodne możliwości nauki i rozwoju.
Twoje codzienne zadania:
- zaangażowanie się we wszystkie aspekty cyklu rozwoju oprogramowania w jednej ze zwinnych metodologii – od momentu analizy wymagań, poprzez design, implementację, zapewnienie jakości, testowanie, wdrażanie, zarządzanie i automatyzację wydaniami, do fazy wsparcia we wczesnej fazie użytkowana systemu;
- bliska współpraca z osobami odpowiedzialnymi za obszar techniczny i biznesowy klienta;
- developement z wykorzystaniem wzorców projektowych i architektonicznych, a także DevOps, Domain-Driven Design, TDD;
- rozwój umiejętności w takich obszarach jak Cloud, Infrastructure as Code, Containers i Intelligent Chatbots, a także Mobile Applications;
- rola tech lead’a i mentora dla młodszych i mniej doświadczonych koleżanek i kolegów.
Najczęściej używane technolgie:
React
JavaScript
TypeScript
HTML/CSS
Nasze oczekiwania:
- co najmniej 5-letnie doświadczenie w programowaniu aplikacji webowych dedykowanych na desktop i mobile oraz wysoko rozwinięte umiejętności techniczne w takich technologiach jak: React, JavaScript, TypeScript, doświadczenie z SASS/SCSS;
- praktyczne doświadczenie w HTML5, CSS3;
- bardzo dobra znajomość systemu wersjonowania GIT;
- zaznajomienie z t