Digital Customer Experience (DCX) jest działem Capgemini, który wspiera zarówno światowe marki, jak i organizacje publiczne w digitalizacji i rozwoju innowacji. Wypracowując rozwiązania, wykorzystujemy w praktyce podejście „Customer-First”, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby i oczekiwania zarówno partnerów biznesowych, jak i użytkowników końcowych tworzonych przez nas systemów. Nasze zespoły developerów odpowiadają za proces tworzenia i rozwoju aplikacji end to end, pracując z najnowszymi technologiami. Są zespołami samoorganizującymi się, które w codziennej praktyce wykorzystują Agile i Lean Software Engineering. W codziennej pracy pielęgnujemy dobrą komunikację i kulturę feedbacku. Podążając za hasłem „Get the future you want” oferujemy różnorodne możliwości nauki i rozwoju osobistego.
Twoje codzienne zadania:
- współtworzenie i rozwój aplikacji oraz systemów informatycznych zgodnie z potrzebami naszych klientów i z wykorzystaniem dobrych wzorców projektowych;
- w zależności od projektu: analizowanie wymagań, projektowanie, programowanie, testowanie oraz wdrażanie oprogramowania;
- tworzenie specyfikacji technicznych oraz biznesowych.
Najczęściej używane technologie:
Angular
TypeScript
HTML/CSS
SASS/SCSS
Scrum
Nasze oczekiwania:
- co najmniej 4-5 letnie doświadczenie w pro