Digital Customer Experience (DCX) jest działem Capgemini, który wspiera zarówno światowe marki, jak i organizacje publiczne w digitalizacji i rozwoju innowacji. Wypracowując rozwiązania, wykorzystujemy w praktyce podejście „Customer-First”, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby i oczekiwania zarówno partnerów biznesowych, jak i użytkowników końcowych tworzonych przez nas systemów. Nasze zespoły developerów odpowiadają za proces tworzenia i rozwoju aplikacji end to end, pracując z najnowszymi technologiami. Są zespołami samoorganizującymi się, które w codziennej praktyce wykorzystują Agile i Lean Software Engineering. W codziennej pracy pielęgnujemy dobrą komunikację i kulturę feedbacku. Podążając za mottem „Get the future you want” oferujemy różnorodne możliwości nauki i rozwoju.

Twoje codzienne zadania:

  • współtworzenie i rozwój aplikacji mobilnych w jednej ze zwinnych metodyk w oparciu o platformę iOS, z zaangażowaniem w poszczególne fazy procesu tworzenia oprogramowania (analizę wymagań, projektowanie, implementację, testowanie, wdrażanie i publikowanie w sklepie AppStore) w stopniu i w zakresie zależnym od posiadanego przez Ciebie doświadczenia;
  • odpowiedzialność za część lub całość systemu – w zależności od realizowanego projektu;
  • integracja aplikacji z backendem, chmurą, platformami typu Enterprise i low code;
  • współpraca z zespołem ekspertów UX i UI, w celu zapewnienia jak najlepszego doświadczenia użytkownika z rozwiązaniem, a tym samym satysfakcji klienta.

Najczęściej używane technologie:

  • Swift 
  • UIKit 
  • Combine/RxSwift 
  • Swift UI 
  • Objective-C 

Nasze oczekiwania:

  • 5-letnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji natywnych na platformę iOS;
  • znajomość języka Swift i/ lub znajomość Objective-C oraz znajomość iOS SDK;
  • wiedza praktyczna z zakresu: wzorców projektowych i architektonicznych m.in. MVP, MVVM, Dependency Injection, programowania reaktywnego (Combine/RxSwift), baz danych (Core Data, Realm, SQLite), komunikacji sieciowej (REST, JSON), integracji zewnętrznych bibliotek (SPM/CocoaPods), jak również systemu kontroli wersji Git i Gitflow;
  • znajomość w zakresie podstawowym DevOps i CI/CD z obszaru mobile;
  • swobodna komunikacja się w języku angielskim;

Nasza oferta:

  • umowa o pracę na czas nieokreślony od pierwszego dnia;
  • hybrydowy, elastyczny model pracy;
  • możliwość uzyskania podwyższonych kosztów uzyskania przychodu w przypadku pracy twórczej
  • dofinansowanie do wyposażenia stanowiska pracy w domu;
  • możliwości rozwoju, a wśród nich:
    • merytoryczne wsparcie liderów w projektach,
    • bogata oferta szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (technicznych, językowych, liderskich),
    • wsparcie w certyfikacji w różnych obszarach,
    • mentoring i realny wpływ na kształtowanie Twojej ścieżki kariery,
    • dostęp do bazy ponad 2000 szkoleń na platformach Pluralsight, Coursera, Harvard,
    • wewnętrzne communities (m.in. Agile, IoT, Digital, Security, Women@Capgemini),
    • możliwość uczestnictwa w konferencjach zarówno w roli słuchacza jak i eksperta;
  • pakiet relokacyjny;
  • benefity w ramach pakietu socjalnego (m.in. karta Multisport, opieka medyczna dla całej rodziny, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, kafeteria).