Opis działu
Digital Customer Experience (DCX) jest działem Capgemini, który wspiera zarówno światowe marki, jak i organizacje publiczne w digitalizacji i rozwoju innowacji. Wypracowując rozwiązania, wykorzystujemy w praktyce podejście „Customer-First”, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby i oczekiwania zarówno partnerów biznesowych, jak i użytkowników końcowych tworzonych przez nas systemów. Nasze zespoły developerów odpowiadają za proces tworzenia i rozwoju aplikacji end to end, pracując z najnowszymi technologiami. Są zespołami samoorganizującymi się, które w codziennej praktyce wykorzystują Agile i Lean Software Engineering. W codziennej pracy pielęgnujemy dobrą komunikację i kulturę feedbacku. Podążając za mottem „Get the future you want” oferujemy różnorodne możliwości nauki i rozwoju.
Twoje codzienne zadania:
- współtworzenie i rozwój aplikacji mobilnych w jednej ze zwinnych metodyk w oparciu o platformę iOS, z zaangażowaniem w poszczególne fazy procesu tworzenia oprogramowania (analizę wymagań, projektowanie, implementację, testowanie, wdrażanie i publikowanie w sklepie AppStore) w stopniu i w zakresie zależnym od posiadanego przez Ciebie doświadczenia;
- odpowiedzialność za część lub całość systemu – w zależności od realizowanego projektu;
- integracja aplikacji z backendem, chmurą, platformami typu Enterprise i low code;
- współpraca z zespołem ekspertów UX i UI, w celu zapewnienia jak najlepszego doświadczenia użytkownika z rozwiązaniem, a tym samym satysfakcji klienta.
Najczęściej używane technologie:
Swift
UIKit
Combine/RxSwift
Swift UI
Objective-C
Nasze oczekiwania:
- min. 5-letnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji natywnych na platformę iOS;
- znajomość języka Swift i/ lub znajomość Objective-C oraz znajomość iOS SDK;
- wiedza praktyczna z zakresu: wzorców projektowych i architektonicznych m.in. MVP, MVVM, Dependency Injection, programowania reaktywnego (Combine/RxSwift), baz danych (Core Data, Realm, SQLite), komunikacji sieciowej (REST, JSON), integracji zewnętrznych bibliotek (SPM/CocoaPods), jak również systemu kontroli wersji Git i Gitflow;
- znajomość w zakresie podstawowym DevOps i CI/CD z obszaru mobile;
- swobodna komunikacja się w języku angielskim.
Nasza oferta:
- umowa o pracę na czas nieokreślony od pierwszego dnia
- hybrydowy, elastyczny model pracy
- dofinansowanie do wyposażenia stanowiska pracy w domu
- możliwości rozwoju, a wśród nich:
- szeroka oferta szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (technicznych, językowych, liderskich)
- wsparcie w certyfikacji w różnych obszarach
- mentoring i realny wpływ na kształtowanie Twojej ścieżki kariery
- dostęp do bazy ponad 2000 szkoleń na platformach Pluralsight, Coursera, Harvard
- wewnętrzne communities (m.in. Agile, IoT, Digital, Security, Women@Capgemini)
- uczestnictwo w konferencjach zarówno w roli słuchacza jak i eksperta
- możliwość uzyskania podwyższonych kosztów uzyskania przychodu w przypadku pracy twórczej
- benefity w ramach pakietu socjalnego (m.in. dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna dla całej rodziny, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, kafeteria).