Praktyka Digital Customer Experience (DCX) koncentruje się na technologicznych aspektach interakcji pomiędzy użytkownikami a systemami informatycznymi. Pracujemy w dziedzinach takich jak Immersive, User Experience & Interaction, Design Thinking, Augmented & Virtual Reality, Commerce, Marketing, Sales. Operujemy w następujących obszarach technologicznych: Salesforce, Pega, MS Dynamics, Front-end (Angular, React), Mobile (iOS, Android) i innych. Współpracujemy głównie z kolegami i klientami z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Holandii i krajów skandynawskich.
Poszukujemy Senior IT Managera, który dołączy do naszego zespołu i pomoże nam dalej rozwijać naszą praktykę.
Twoje codzienne zadania:
- Business Management – będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie biznesem w dedykowanym obszarze (technologia/domena/kraj). Będziesz rozwijać strategię biznesową i współpracować z pracownikami Capgemini z Polski i innych krajów nad jej wdrożeniem;
- Zarządzanie projektami – będziesz zaangażowany/a w przygotowywanie ofert i realizację projektów. Dopilnujesz, aby projekty praktyki DCX były dostarczane w ramach zakresu, w określonym czasie i budżecie oraz w odpowiedniej jakości;
- IT Management – będziesz kierował/a różnymi inicjatywami w celu rozwoju praktyki DCX;
- Zarządzanie zespołami – będziesz zarządzać i rozwijać zespół ponad 50 pracowników (w tym People Managerów).
Nasze oczekiwania:
- ponad 7-letnie doświadczenie menedżerskie w organizacji międzynarodowej;
- udokumentowane sukcesy w dostarczaniu oprogramowania przy różnych typach projektów: T&M, fixed price, managed service;
- doświadczenie w rozwoju biznesu w organizacji międzynarodowej;
- doświadczenie w przygotowywaniu ofert i w bezpośredniej współpracy z klientami;
- wiedza, jak zbudować i poprowadzić efektywny i zróżnicowany zespół (działanie w roli lidera projektu i kierownika liniowego);
- budowanie relacji ze stakeholderami na różnych poziomach;
- doświadczenie w odkrywaniu utalentowanych pracowników, motywowaniu zespołów w celu zapewnienia ciągłej innowacji;
- osobowość zorientowana na wyniki;
- biegła znajomość języka angielskiego (znajomość języka niemieckiego będzie dużym atutem).
Nasza oferta:
- umowa o pracę na czas nieokreślony od pierwszego dnia;
- hybrydowy, elastyczny model pracy;
- dofinansowanie do wyposażenia stanowiska pracy w domu;
- możliwości rozwoju, a wśród nich:
- szeroka oferta szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (technicznych, językowych, liderskich),
- wsparcie w certyfikacji w różnych obszarach,
- mentoring i realny wpływ na kształtowanie Twojej ścieżki kariery,
- dostęp do bazy ponad 2000 szkoleń na platformach Pluralsight, Coursera, Harvard,
- wewnętrzne communities (m.in. Agile, IoT, Digital, Security, Women@Capgemini),
- uczestnictwo w konferencjach zarówno w roli słuchacza jak i eksperta,
- możliwość uzyskania podwyższonych kosztów uzyskania przychodu w przypadku pracy twórczej;
- benefity w ramach pakietu socjalnego (m.in. dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna dla całej rodziny, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, kafeteria).